sobota, 5 czerwca 2010

Placement

Mam już swój placement!!!!
South Royalton-Vermont <3 Niesamowicie się cieszę.Wszędzie blisko! Około 5 godzin do Ny!! Moja host mama ma 51 lat i jest inżynierem, a host tata 45 i jest informatykiem. Mają dwoje dzieci, 14letnią córkę i 20letniego syna (niestety nie mieszka w domu ;p) i 2 psy! Będę miała na kogo przelać swoją miłość do zwierząt <3 http://www.soroschool.org/ Jeśli dobrze znalazłam to chyba jest strona mojej szkoły :) Fundacja wcześniej wspominała coś o Utah albo Nevadzie ale jak wdać trafiłam całkowicie gdzie indziej. Orientation w Ny jest planowane 10 sierpnia. Już nie mogę się doczekać, ponieważ Nowy Jork to moje największe marzenie. Wyjazd zbliża się wieelkimi krokami. Jeszcze niedawno wydawał mi się taki odległy, a teraz naprawdę czuję, że za chwilę moje życie diametralnie się zmieni. Na razie głowę zaprząta mi szkoła, jeszcze 2 tyg i koniec, na rok spokój z polskim systemem edukacji. Nie wiem jak Wy, ale kiedy ostatnimi czasy cały czas lało nie mogłam odczekać się słonecznych dni, natomiast teraz jak jest gorąco męczy mnie to słońce niesamowicie. Świadomość, że muszę się siedzieć w domu i się uczyć, kiedy na dworze jest tak pieknie jest straszna ;p Koniec z marudzeniem! Do usłyszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz